ویتامین‌ها و سلامت پوست(4)

یک بغل تحفه پُرخاصیت سبز از طرف یــاس

تقدیـــم به شما

دیگه اگه با این خواص، بازم دوستش ندارید، مختاریــد!!!

 

 

 

ویتامیــن ای (E)

 

   برای رفع خشکی پوست و ترمیم آثار زخم‌ها و خراش‌ها، از این ویتامین، روی پوست خود استفاده کنید.

 

   برای داشتن پوستی نرم و صاف، سعی کنید آجیل، زیتون و اسفناج را که سرشار از ویتامینE هستند به رژیم غذایی خود اضافه کنید. 

 

   این ویتامین نه تنها به داشتن پوستی نرم به شما کمک می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود موهایــی محکم‌تر با درخششی خاص را از آن خود سازیـــد!!

 

  

 

   یــادآوری: 

 

پیــشنهاد می‌شود برای از بین بردن زخم‌های قدیمی از مالیدن روغن‌های حاوی ویتامین‌E روی آن‌ها دریغ نکنید.... 

 

   



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت16:26---23 اسفند 1391
یااااااااااااااااااااااااااااا اسی جوووووووووووووووون
دیگه نمیایییییییییییییییییییییییییی ی؟؟؟
حالا به قول شهاب جون تیام:
دیگه باید چکار کنم واسه به دست آوردنت؟!


هانیه
ساعت23:55---21 اسفند 1391


♥...گل پســــر...♥
ساعت20:02---18 اسفند 1391
سلام خواهر

shakiba
ساعت12:26---18 اسفند 1391
یاسی جووووووووووووووووون خدا قوت!!!
کجایی بابا؟؟ بیا دلمون واست تنگیده والا!!!


هانیه
ساعت5:19---18 اسفند 1391
یاسی تبریک
روز جهانی زن مبارک بهمون @} ;-


هانیه
ساعت0:58---17 اسفند 1391
یاسی شکل ملوان زبل شدیم دیگه از این تحفه با ارزش و دوست داشتنی البته خامشو گفتم چون با پختش میونه جالبی ندارم!!!
نیومدی


جوجو
ساعت16:34---16 اسفند 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااای امان امان!!!
یاسی مثل اینکه خیلی وقته نیستی؟؟!!
من فکر کردم فقط خودمم که خیلی وقته نتونستم بیام نت!!!
آخه انقدر گرفتاره انتخاب واحد و بعدشم حدف و اضافه شده بودم که واقعا فرصت سر زدن به دوستان خوب بلاگی نداشتم
خب انشاءالله به زودی شما هم رفع مشکلت شود اگر مشکلی وجود داشته باشه واست!!
منتظر پست های مفید و عالی شما هستم دوست خوبم مخصوصا ادامه ویتامن‌ها رو
می بوسمت عزیزم


پیچک عشق(ایزدی)
ساعت20:48---15 اسفند 1391
از کسانیکه با من میمانند سپاسگزارم
آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند
ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشکرم
آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست .


هانیه
ساعت19:41---14 اسفند 1391
یاسی کجاست یعنی؟

ش
ساعت18:18---14 اسفند 1391





سلام !


♥...گل پســــر...♥
ساعت0:58---14 اسفند 1391


اسما
ساعت21:27---13 اسفند 1391
سلام یاسی
خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟
نیستی که باااااااااااااااااازم!!
خدا کنه نت شما قطع نشده باشه
منکه خیلی مشکل دار شدم توی چند روز اخیر
با این سرعت کند دانلود توی ایران، نمیدونم به چه سمتی پیش میریم: عدد 0/5 رو در نظر بگیر و تقریباً بیشتر از 12 رو که توی کره جنوبیه!!!!!!!!
اون وقت می فهمیم چقده عقبیم از این لحاظ متأسفااااااااااانه
خسته شدم دیگه، هنک کردم باور کن، دلم گریه میخوااااااااااد


شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت12:53---12 اسفند 1391


هانیه
ساعت0:28---12 اسفند 1391

فکر کنم بلاخره مشکل لوکس بلاگ حل شد
اخه چند روزی بود نمیشد کامنت گذاشت


shakiba
ساعت20:56---9 اسفند 1391
یا من دخمل بچه خوبی هستم یا این که شیکمو هستم یا این که ....!!!
دیگه نمیدونم اما من همه اینا رو دوس دارم حتی اسفناج مخصوصا بورانیشو
پس خوش به حال خودم
این تحفه سبز خوش رنگتو یاسی جونم با کمال میل پذیراهستم
زنده باشی گلم


ژیلا
ساعت15:51---9 اسفند 1391
سلام سلام
واقعا متحیرشدم ازوبت
اخه 1من فکرمیکردم توپسری
2فک میکردم محتوای وبت عاشقونست
ولی دیدم نه یچیزی فراترازایناست به هرحال واقعا عالیه خسته نباشی اگه ایرادی نداره میخوام
لینکتون کنم؟؟؟؟؟


کلبه تنهایی!!!
ساعت7:18---9 اسفند 1391
آل پاچينو: وقتی بچه بودم، دعا می‌کردم که خدا به من دوچرخه بده؛ بعد فهمیدم که تخصص خدا در دادن چیزهای دیگه‌س... بخاطر همین یه دوچرخه دزدیدم و از خدا تقاضا کردم که منو ببخشه

هانیه
ساعت0:48---9 اسفند 1391
میگم خوبه این تایلندی ها رو شما گفتید منم ماهیها رو وگرنه گل پسر سرگردون میشد بنده خدا

♥...گل پســــر...♥
ساعت23:29---7 اسفند 1391

سلام خواهر مهربان!
اجی با کامنی که گذاشتی نیم ساعت رفته بودم تو فکر! اخه اجی ما راستش اکواریوم داریم روی اپن نصب شده....در عرض 1و نیم و طول 2 مترو ارتفاع 1و نیم که تا سقف رفته! داشتم فک می کردم چجوری با هامو بکنم تو این اکواریوم
اجی...یه چیز بگم؟ امروز گفتین تایلندی ها این کار رو می کنن؟....حتمن یادم باشه...چون فردا دارم می رم اونجا
اجی به هر حال حلال کنیین


هانیه
ساعت23:28---7 اسفند 1391

خدا کنه هیچوقت زخمی نباشه نه بر دل نه بر جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:ویتامین‌‌و‌ سلامت پوست,ویتامین‌E, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس